Kafelkarrizketan egindako lanketa

 

Diapositiva01

Diapositiva02

Diapositiva03

 

Ikusi aurkezpen osoa

Diapositiva38

 

GURASOEN FUNTZIOAK

  • Ez ditugu ezagutzen  ikastolatik urruti gaudelako
    • Txostena ematen digute baina ez dugu irakurtzen (hezkuntza proiektua irakurtzea)
    • Komunikazio errealagoa: urte hasierako bileretan aurkeztu eskubide eta betebeharrak
  • Proposamenak gertutasuna lantzeko:
    • Matrikulatzen garen momentuan, ikasturte hasieran informatuz non har daitekeen parte
    • Batzordeko kideek informazioa pasa guraso txoko eta klaseko guraso arduradunei
    • Etapa hasiera bakoitzean informazioa azaltzea
  • Ikastolakoak garela eta gurasoak saiatu behar dugula
    • Nola erakarri gurasoak: marko pedagogiko berriak ekarriko duenak eraldaketa ekar dezake. Guraso eskola dakar inplizituki
    • Eskubide eta betebeharrak gogoraraztea komeni da
    • Gizarte ereduarengatik aldaketa egon da: komeni da ilusioa piztea (guraso eta irakasleena)
  • Komunikazioa
    • Aktak banatu behar direla komunitate guztira. Amorrua sentitzen da ez delako jendea etortzen baina komeni da informatzea zabaltzea (eta batzuetan eragin dezake norbait hurbiltzea)

KOMUNIKAZIOARI DAGOKIONEAN

  • Erakargarria izatea eta arra barrura sartzeko balio izan dezala
  • Zuzena izan behar da
  • Asteroko komunikazioa bidaltzen da astekari baten bidez
  • Komunikazio arduradun bat jartzea (kuota ordaindu behar bada ere, komeniko litzateke)
  • Informazio guztia ez da zabaltzen eta gardentasuna: hitoak lortzean informazio hori zabaldu  jende gehiago hurbiltzeko
  • Kuriosidadea sortu behar dela
  • Gurasoak sailkatu (interes, ofizio, e.a. arabera) eta denk parte hartzera animatu
  • Web orri egokia bultzatzea (komunikazio pertsona horrekin kontatzen da)
    • Labur, argi eta prozedurak azaltzen dituena
  • Gurasoen formakuntza: gurasoen formakuntza koordinatuko lukeena eta herrira zabaldu. Formakuntza izan daiteke beste eragileei ere irekia eta hori erakargarria izan daiteke (baita ordaindua)… ikastolan formakuntza ona zabaltzen bada erakargarria izan leike (baita matrikulaziorako)
  • Proiektu berria martxan jartzen denean gurasoekin feedback
  • Informazioa eskura jasotzen duten familiek, idazkaritzan jaso dezakete informazioa (seme alaben zain egon gabe)

ANTOLAKETA ERAGINKORRA

  • Zuzendaritza taldea finkoa eta gutxienez 4 urte
  • Batzorde aldaketa 2 urtetik behin baina %50 eta beti beteranoenak uztea.
  • Batzordean sartzen den jendea, azpibatzordeetan. Aurreko urteetan zer landu den, zeintzuk dira egungo funtzioak, antolaketa nola den.. kokapen egokia egitea

ORGANIGRAMA

  • Azpibatzorde potenteak egotea eta horrela Batzordea indartuta geratuko da
  • Denborak ere berrikusi.. 4 urte beharrean 2 urteko esperientzia egitea.
  • Azpibatzordeari indarra eman (bertan erabakitakoa aurrera joatea batzordean lanketa-hausnarketa egin ez dutenen menpean egon beharrean)
  • Sustapena+kirola+ bizikidetza batzordea+pedagogikoa.. denak elkarrekin egon behar dute informaturik. Ardatz transbertsalak/Zeharkakoak izan behar badute koordinazioa izan behar dute.
  • Eraginkorragoa izango da independienteagoak baldin badira.
  • Estrategia aurretik landu eta esan urte honetan hainbeste diru dago eta lehentasunak markatu. Argi izan behar dugu ikastolako helburuak zeintzuk diren.
  • Gaur egun gauden gurasoen perfilagatik errealitatea aldatzen ari da eta beraz, organigrama aldatu behar da.
  • Talde eraginkor bat sortzea: ikastolako ekintzak ikastolatik kanpo gizarteratzeko (zuzendaria+kudeatzailea+komunikazioa+ lehendakaria)
  • Organigrama hau lantzeko 3 bolondres atera dira berrikusteko eta maiatzeko guraso batzarrera zerbait eramateko.  Gero irakasleekin batera landu eta proposamen bateratua atera. Ikasleek ere parte hartada interesgarria litzateke.
  • Ideia ona da kudeaketa eta pedagogikoa bi ildoetan jartzea…  eta batzorde bilera gutxiago.. eta azpibatzordeak organigraman jartzea erabaki ahalmena izanik.
    • Bere funtzioak
    • Bilera maiztasun
    • Noiz elkartzen den
    • ..
  • Batzordeko guraso eta klaseko ordezkariak… ardura har dezatela.. (modua beraiek zehaztu dezatela)… gai orokorra baino gelako/mailako gelako gaiei egiten zaie kasu.
  • Gurasoek  ezagutza maila izan behar dute batzordeko kide izateko
  • Azpibatzordeko guraso ordezkariak aztertu…
  • Komunikazioa Watsap bidez ere errazagoa da.
  • Planifikazioa: ongi zehaztu behar dira ardurak eta ondorioak, uko egiten bada zer?
  • Komunikazio arduradun batek.. kontratazio mota aztertu beharko litzateke … hasiera batean urte beterako  komunikazio lanketa martxan jartzeko…
  • Organigarma: definitu zer den organo bakoitza, bere funtzioak, …

 

Advertisements

msorreluz -ri buruz

Salbatore Mitxelena Ikastolako DBHko orientatzailea
Post hau Uncategorized atalean publikatu zen. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s