Helburu espezifikoak

    Bizikidetza giro egokia lortu ahal izateko ekimen prebentiboak garatu.

Kideen arteko harremanak elkarrenganako errespetuan, elkartasunean eta elkarbizitza arauen barneratzean oinarritu.

  Gatazkak ekidin eta jokabide larrienak gutxitzeko gelako giroa nahasten duten jokaera disruptiboak ahal den guztia gutxitu.

    Gatazken konponbidea era hezitzailean ikasle eta irakaslearen arteko negoziazioaren eta ahaleginaren bidez konpontzeari lehentasuna eman. Beharrezkoa ikusten den kasuetan bitartekaritza gunetara ere jo.

Egungo gatazken aurrean ahal den neurrian era proaktiboan jokatu, hau da, etorkizunean gerta daitezkeen gatazkak prebenitzeko bitarteko eraikitzailetzat hartuz.

Jokabide arazoen aurrean koherentziaz jokatu, komunitateko kide guztien interbentzioak ildo beretik joan daitezen, ikasleak nahas ditzaketen kontraesanak ekidinez.

  Jokabide disruptiboen arrazoiak aztertu eta ahal den neurrian konpondu, aurrerago sor daitezkeen elkarbizitza arazoak konpontzeko aurre pauso gisa: Prebentzioa.

    Hezkuntza komunitateko kide guztien formazioa sustatu, gatazkak tolerantziaz eta indarkeriarik gabe konpon ditzaten, elkarbizitza positiboa bultza dezaten (sentsibilizazioa eta jarrera proaktiboa)

  Gehiegizko indibidualismoaren aurrean talde lana sustatuz lan solidario eta kooperatibokiko interesa garatu.

Advertisements

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s